Gökhan abi büyük bir ihtimalle Pc Versiyonunu yapmayacaksın herhalde :)
Bizde Ps2 ile idare ederiz , ama abi yavaş yavaşda olsa bence yapabilirsin ve zaten genellikle Pc Versiyonunda daha çok zevk alınacağı düşünülüyor , tabii bu senin fikrin sen bilirsin 2008'in iLk Ps2 Yaması senden geliyor , Teşekkürler..