Orjinal Mesajı Yazan: ekremhan
Orjinal Mesajı Yazan: HellboY
Liverpool maçı konusunda yazmıştım.Çok gördük biz bunları diye.Evet bir kez daha gördük aynısını.Ya lütfen gidin bırakın şu takımı..
Hellboy, BJK nın Demirörene olan borçlarını üstlenecek kişiler bul, gitsin Demirören. Heralde BJK kongresi,
Demirören i çok da seçmeye istekli değildi kongre üyelerinin elleri mahkumdu:( ödeyin paramı ne yapıcaskınız yapın diyor Demirörende. İşte bu yüzden sağlam sponsorlar kulübe bağlanmalı, Demirören i tek adam bırakmak BJK ya
bişe kazandırmaz aksine adama olan borçlar çoğalıyor kulübün, eğer bu sponsorlar kulübe bağlanırsa ve taraftardan maddidestek sağlanırsa zaten masa başında maçı kazanıyorsun.
Parayı bir tek sporsorla kazanmaya kalkarlarsa;Bunu da abartırlar ve her tarafa cola turka,avea,turkcell vs. ne bulursak yazdırmaya,stadın ismini satmaya kadar gider.Y.D çok para harcadı doğru,sadece borcu olduğu için yendiden seçiliyor o da doğru ancak adamın döneminde 3 tane kıytırık kupa kazanabildik sadece.Lig ve Avrupa ise koca bir SIFIR.Bu sene her şey iyi gidiyordu sinan engin gibi bir adam getirildi klübe.Belki bu sene bir çok puanımız çalınmış olabilir ama geçen senelerde hakemlerin 12.oyuncumuz olduğu çok maç oldu.Bu adamlar yönetici olmaya yetecek vasıfta değil.Beşiktaş'ın sana borcu olması böyle büyük bir camia'da istediğin gibi at koşturabileceğin anlamına gelmez.Ayrıca bu borçların çoğunun nasıl olduğu ortada.Onun tazminatı bunun kovulma parası takıma son 4 yılda gelen giden oyuncuların inanılmaz sayısı ve maliyeti... .Kazanılan para hiç mi yok? Tabiki var.Zamanında Avrupa'da kazandığımız paralar,şampiyonlukta kazandığımız para,yukarda kıytırık yazmama rağmen sponsorluğu sayesinde kazanılan 2 kupa parası... .
Kısacası eğer Y.D'de dediği gibi Beşiktaş'lıysa gider..