Orjinal Mesajı Yazan: HellboY
Liverpool maçı konusunda yazmıştım.Çok gördük biz bunları diye.Evet bir kez daha gördük aynısını.Ya lütfen gidin bırakın şu takımı..
Hellboy, BJK nın Demirörene olan borçlarını üstlenecek kişiler bul, gitsin Demirören. Heralde BJK kongresi,
Demirören i çok da seçmeye istekli değildi kongre üyelerinin elleri mahkumdu:( ödeyin paramı ne yapıcaskınız yapın diyor Demirörende. İşte bu yüzden sağlam sponsorlar kulübe bağlanmalı, Demirören i tek adam bırakmak BJK ya
bişe kazandırmaz aksine adama olan borçlar çoğalıyor kulübün, eğer bu sponsorlar kulübe bağlanırsa ve taraftardan maddidestek sağlanırsa zaten masa başında maçı kazanıyorsun.