Nasıl ya ?? Ne biçim bir insansın sen. Herkesin Highda oynamaya parası yetmiyor. Adamlar her kesime hitap eden bir oyun yapmış. Low modu var medium var high var. Lowda oyunun sadece grafiği değişeceğine bir sürü hata çıkıyor. Oyunun oynanabilirği değişiyor oyunu bir highda oynayın sonrada lowda oynayın grafik olarak zaten düşük olması gerekir lowun fakat oyunun oynanış şekli bile değişiyor. Sende gelmişsin highda oynamayan eleştri yapmasın diyorsun. Konami zaten senin gibi düşünseydi oyun ayarlarında sadece high olurdu. Konami oyunun hatalı olduğunu kendileri bile açıkladı sen gelip saçma saçma şeyler söylüyorsun. Herkes senin gibi zengin değil.Lafını bilde konuş...