7600gt oyunu kaldırmıyor, daha üstü bir kart şart.
Level olarak en üzst düzeyde ben çok bir hata göremedim.
Konami her seferinde üstüne koyuyor, çok fazla ve gereksiz eleştiriyorsunuz.
Herşey mükemmel olsaydı yenisini çıkarmaya gerek kalmazdı değil mi?
Oturun oyununuzu oynayın bence.