Orjinal Mesajı Yazan: simsek0101
Ya resimlere tıklanmıyorki :S Bu arada ben Lincoln City'den ayrıldım 4. sezonda Şampiyonlar Ligi şampiyonu oldum ardından Lyon'a gidip lig ve şampiyonlar ligi şampiyonu oldum.Fakat Lincoln City'deki 4 sezonluk tadı alamadım başarılı olmama rağmen kariyerdeki 6.sezonumda Fenerbahçe'ye geldim.Başarısız bir sezon geçirdim avrupa'da lig şampiyonu oldum ama Avrupa'da 2.turda elendiğim için.Athletico Madrid'e gittim kariyerimdeki 7.sezonda hem lig hemde uefa şampiyonu oldum.Sezon bittiğinde hangi takımlar çıkmış diye baktığımda Bayern Münich'i gördüm ve oraya gittim.İlk sezon Avrupa şampiyonu oldum ligde 2. oldum.Bayern'de 2.sezonumdayım.Herşey iyi gidiyor.
güzel benim takımda
kaleci hakan arıkan
defans pico, heleno, lynch, sidnei
orta saha serdar kurtulus, brix, aissati
forvet medina, cavani, luan
takımım darlington 4. lig şu anda 1.ligdeyim
walla cok zevkli oluo 1.ligde ilk sezonu 10. bitirdim ama olsun :D