Takımım: Lincoln City
Manager ismim: Zahid Mohamedov (Azerbaycan)
Coca Cola 2.ligdi sanırım.Güzel bir oyuncu kadrosu var aslında.Kısaca manager mod hikayemi yazayım.
İlk sene pek transferyapmadım ama devre arasında free agentten genç bir kaç futbolcu aldım ve ilk sene Coca Cola 2. ligde şampiyon olarak Coca Cola 1.lige çıktım.O sene free agentte hunt,pazzini gibi oyuncular boştaydı.Ben bu oyunculara 2-3 teklifyaparak per game parasını 200.000 dolar teklif verdim ve aldım ama hemen satılık listesine koydum ve 2.sezon 500 bin bütçesi olan takımımın bütçesi hiç bir hile yapmadan kurnazlıkla 50 milyon dolar oldu ve şu transferleri yaptım: Sidnei,Fredhime Holm,Sharp,Polanski gibi oyuncuları getirdim.Coca Cola 1.ligdede şampiyon olarak Coca Cola Championchip ligindede play offla premier lige çıktım.Ve inanmıcaksınız ama yaptığım bir kaç transfer ile premier lig şampiyonu oldum.Şu an 4 sezondayım.Oynadığım oyun zorluğu profosyonel kısaca son transferle takımım

buda bu sezonki şampiyonlar ligi grubum. Fakat bu sezon yani 4.sezonumda geçen sene şampiyon olduğum İngiltere Premier ligde durumlar kötü gidiyor 14.sıradayım ama Avrupada dolu dizgin gidiyorum.
