younssz sağ tıkla resmi farklı kaydet e tıkla bmp dosyası olark kaydet ve creation master programıyla oyuna yükle nasıl diye soracaksan creation master prgramını aç teams a tıkla hangi takıma yüklicene karar ver sonra kits var yukarda formalar falan çıkacak load var ona tıkla sonra formayı seç ve tamam de prgramı kapatrken kaydedilsin mi diye sorduunda yes e tıkla tamam :D
volkanmc real madridin,chelseanin,milanın, bayern in, 07/08 formalarının hepsi. biraz fazla mı oldu ne:D:D:D: ama büyük takımlarla gerçek gibi oynamayı sevdiğim için :D
easports Real Madrid Chelsea Milan Bayern Formalar benim değil hepsi SCN'de vardı araştırsaydın bulurdun
beber arkadaslar forma yapmayı bilen arkadas varsa bir ricada bulunacaktım valla o kadar aradım ama bulamadım m.unt in formaları lazım bir home birde away olsa cok ii olur özellikle home siyah forma olsa dahada iyi olur m.unt siyah forması var forumlarda ama o 600x600 olduğu için yükleyemedim varsa yapabilecek arkadas valla cok sevaba girer şindiden teşekkürler.
Vanquish Orjinal Mesajı Yazan: beber arkadaslar forma yapmayı bilen arkadas varsa bir ricada bulunacaktım valla o kadar aradım ama bulamadım m.unt in formaları lazım bir home birde away olsa cok ii olur özellikle home siyah forma olsa dahada iyi olur m.unt siyah forması var forumlarda ama o 600x600 olduğu için yükleyemedim varsa yapabilecek arkadas valla cok sevaba girer şindiden teşekkürler. Alıntıdır