easports Sen bana karışamazsın tamam mı? İstediğimi koyarım sana mı sorucam ve senin yüzünden boşboşuna ceza almak istemiyorum anladın mı?
easports eee böylelerine böyle davranacaksın başka türlü olmuyor. Zaten bir kere bi kişi yüzünden 5 gün ceza almıştım yine almak istemiyorum
White Albatros var kardeş msn de sana verdiğim formalara bak ankaragücüne gir payşlaşım dosyasından orda var o forma 2008 forması onu 2007 ye çevir arkadasın dediği forma o
easports yok ben baktım zaten sınırda şuan bile zor giriyorum oldukça girmemeye çalışıyom 200-300 mb kalmış