Yahu Tutamadım Kendimi Şu Çok Övülen Oyunu Tekrar Oynayayım Dedim, Avrupa Kupası yaptım 3 Maçta 0 Gol Yedim 10 Gol Attım Top Playerde (Biliyorum Çok Bişey Değil Ama) Bence Bu Oyunun Adı Pes 2008 Değil Tusubasa 2008 Olmalı :D Yahu İngiltereyle Oynuyorum Gollerimin yarısını Terry, Ashley Cole, Ferdinandla Defansın 3 Elemanıyla Savunmadan Alıp Herkesi Çalıma Dizip Kaleye Doğru Gidip Gol Atıyorum. Takım Oyunu Diye Bişey Yok, Al Bi Adamı Direk Git Gol At... Şimdi Aklıma Takılan Şey Şunlar;
Bu Oyuna Piyasadaki En Güzel Oyun Diyenlere Benim Yorumum;
1: Ya Oyunu Oynamayı Bilmedikleri İçin Hiç Böyle Çalım Atamadıklarından Hiç Böyle Goller Atamamışlarki Oyun Onlara Normal Geliyor;
2: Gerçekten Onlarda Böyle Goller Çok Atıyor Ama Bu Tür Goller Keyfini Kaçırmasın Diye Hiç Çalım Atmıyorlar Bilerek
3: Yine Zevki Kaçmasın Diye Uzaktan Şut Çekmiyorlar
(İkinci Ve Üçüncü Maddeyi Uygulayan Varsa Kendini Kandırıyor) :D
4: Son İhtimalde, Büyük Tesadüf Olmuştur Ki Oyunu Bildikleri halde Hiç Böyle Gol Atamamışlar :D:D:D
Ben Gerçekten Merak Ediyorum, Siz Acaba Yukarıdan Hangi Maddeye Uyuyorsunuz :)
Yahu Futbolda Bu Devir Biteli Yıllar Oldu, Taaa Maradona Atardı Böyle Goller, Şimdilerde Bi Messide Gördüm, yada 40 da 1 Ronaldinho. Ama O Kadar Avrupa Ligini Takip Ederim, Daha John Terrynin, Ashley Colenin, Ferdinandın, yada Her Hangi Bir Savunmacının Böyle Goller Attığını Görmedim (1 Olur 2 Olur Belki Ama 3-4-5.... ) Geçen Sene Almanya Sanırım San Marinoya 11 Gol Falan Atmıştı, yada Liverpool Beşiktaşa 8 Attı, Futbolda Beklenmedik Farklı Skor Olur Ama O Skorlarda Bile Savunmacılar Yada Savunmacılarıda Geçtim Her Hangi bir Adam Boncuk Dizer Gibi Sahayı Boydan Boya Geip Gol Atmıyor Yaw :S Gerçekcilik Grafikle Bitiyorsa Tamam, Ama Oynanabilirlik 100 Üzerinden 50 Bile Değil, SIFIR !!!