SCN.FORUM » Futbol Simülasyon Oyunları » Pro Evolution Soccer 2008 » PES 2008 Genel Tartışma
PES 2008 ve inanılmaz gerçekçilik Son ziyaretiniz 20 saat 60 dakika önce (14:57)
Özel Mesajlarınız: Yeni 0, Toplam 0
Kontrol Panelim Yardım Yeni Mesajlar Arama
Forumlarda Ara
Gelişmiş Arama
Google ile Ara
Web SoccerCenter.Net
Hızlı Ulaşım
Hızlı Ulaşım
Bugünkü Mesajlar
Tüm Forumları Okundu Say
Kontrol Panelim
Özel Mesajlarım
Profil Bilgilerimi Düzenle
Seçeneklerimi Düzenle
İmza Düzenle
Avatar Düzenle
Uygulamalar
Profilimi Göster
Online Ziyaretçiler
Reklam
Sayfa Düzeni 3/3: 123
Bu Konuyu İzlemeye Al
07.11.2007, 14:20 #21
FoRZaJuVe
Kayıtlı Üye
Kayıt Tarihi: 14-01-2006
Yaş: 20
Mesajlar: 4
Takımı: Juventus
Cevap: PES 2008 ve inanılmaz gerçekçilik
bi siz gördünüz zaten o gerçekçiliği bi maçta 15 gol nasıl gerçekti oluyosa artık
Şikayet | Alıntı Yaparak Cevapla | Hızlı Cevap Yaz
Reklam Bildirimi
Reklam
Advertisement
Dün, 00:34 #22
amavista
Kayıtlı Üye
Kayıt Tarihi: 04-11-2007
Yaş: 20
Mesajlar: 16
Takımı: ARSENAL
Cevap: PES 2008 ve inanılmaz gerçekçilik
ya kusura bakmayın bencede oyun kötü olmuş bu eleştirileri normal karşılayınız herkes farklı düşünceler içinde
Şikayet | Alıntı Yaparak Cevapla | Hızlı Cevap Yaz
Bugün, 01:42 #23
mehmetselim
Kayıtlı Üye
Kayıt Tarihi: 07-01-2006
Yaş: 19
Mesajlar: 8
Takımı:
Cevap: PES 2008 ve inanılmaz gerçekçilik
Alıntı:
Orjinal Mesajı Yazan: canavar264
Oyun beklentilerimin altında top player de topu kaleden alıp gidip gol atıyorum.Ayrıca oyuncular yere basmıyor gibi, uçuyorlar,bence pes6 ya göre bir ilerleme yok, hatta gerileme var ve oynarken hiç zevk almıyorummmmmmmmmm.....
NOT:kimseye tepki olarak herhangi birşey yazılmamıştır, bu benim görüşüm....
arkadaşım abartma istersen ha;karşına en kötü takımı bile alsan okkadar basit deil bilader... nasıl oluyo o iş biraz tüyo ver de biz de öğrenelim kaleden alıp gol atmayı,bence bayağı zor gol atması,top playerde özellikle de sen aşmışın o zaman kendi oyununu kendin yap zevk alamıyosan
Şikayet | Alıntı Yaparak Cevapla | Hızlı Cevap Yaz
Bugün, 01:50 #24
mehmetselim
Kayıtlı Üye
Kayıt Tarihi: 07-01-2006
Yaş: 19
Mesajlar: 8
Takımı:
Cevap: PES 2008 ve inanılmaz gerçekçilik
Alıntı:
Orjinal Mesajı Yazan: okocha31
Arkadaşlar öncelikle şunu söyleyim. PES 2008'in ilk olarak demosunu oynadım bilgisayarda. Biraz farklı gelmişti ama oyundaki ufak ayrıntıları tam olarak anlayamamıştım. Meğer oyuna gerçekçilik katan bunlarmış. KONAMI hakkatten müthiş bi iş çıkarmış.
Oyunun full sürümünü ise 3 gün önce aldım. Bilgisayarımda mhz sorunları vardı ve oyun hızlıydı biraz. Dün onu da hallettim ve oyunun müthiş keyifli olduğunu gördüm. Dün training bölümüne girdim ve biraz alıştırdım kendimi.
Gerçekten training o kadar güzel ki oyunun gerçekçiliğini burada hissettim. Sanki kendim oynuyorum o sahada. Özellikle şut çektiğimde kalecilerin kontrolu sırasında çıkan ses beni çok etkiledi. Tabi bu bir ayrıntı ama çok güzel olmuş. Bu kadar mı gerçekçi olur. O şutlar o ortalar. Söyleyecek kelime bulamıyorum. Şunu da eklemeliyim futboldan anlamayanlar bu ufak ayrıntılara dikkat etmez ve oyundan zevk alamaz. Yani bu oyunun tam olarak tadını çıkarmak için futbolu bilmek gerekir.
Şimdi PES 2008'den zevk alamıyorum diyen arkadaşlara tavsiyem şudur. Lütfen oyunun training bölümüne girsinler ve kendilerini o sahada hissetsinler. O zaman PES 2008'i daha iyi anlayacaklardır eminim.
bilader senin gerçekçilik kavramı anlayışın sadece bu mudur?PES'in tek artısı bence hakemler oynanabilirlik falan olmamış bu kez,taraftarlar desen FİFA'nın yanından geçemez,oyuncuların sadece yüzleri benziyo kafa yapıları profilden bakılınca alakasız olmuş,karşınıza PC'yi alınca hele de top player'de bi türlü paslaşamıyosunuz(büyük takımlar hariç),adamlar bi baskı kuruyo nereye atsanız top PC'de bence çok abartmışlar.Önüm açık bomboş giderken arkadan kaç metre depar atarak yetişmez mi bence sinir edici bi oyun...Zevk aldığım tek yönü hakemler süpper
Şikayet | Alıntı Yaparak Cevapla | Hızlı Cevap Yaz
Bugün, 03:36 #25
_SeLiM_07_
Kayıtlı Üye
Kayıt Tarihi: 31-10-2007
Yaş: 21
Mesajlar: 64
Takımı: GALATASARAY
Cevap: PES 2008 ve inanılmaz gerçekçilik
Alıntı:
Orjinal Mesajı Yazan: mehmetselim
Alıntı:
Orjinal Mesajı Yazan: canavar264
Oyun beklentilerimin altında top player de topu kaleden alıp gidip gol atıyorum.Ayrıca oyuncular yere basmıyor gibi, uçuyorlar,bence pes6 ya göre bir ilerleme yok, hatta gerileme var ve oynarken hiç zevk almıyorummmmmmmmmm.....
NOT:kimseye tepki olarak herhangi birşey yazılmamıştır, bu benim görüşüm....
arkadaşım abartma istersen ha;karşına en kötü takımı bile alsan okkadar basit deil bilader... nasıl oluyo o iş biraz tüyo ver de biz de öğrenelim kaleden alıp gol atmayı,bence bayağı zor gol atması,top playerde özellikle de sen aşmışın o zaman kendi oyununu kendin yap zevk alamıyosan
Abartma Falan Değil Arkadaşın Dediği Aynen Doğru, Ben de Top Playerde Oynuyorum Ve İyi Bi Oyuncuyla (İyi Bi Oyuncu Dediğim Hep Ajaxda Oynadığım İçin Luque) Defanstan Aldığım Topu Tek Başına Kaleden Kaleye Giderek Gol Atıyorum. Tek Bi oyuncuyla Maçı Kazanıyorum. Konu Gerçekcilikse, ben Bu Tür Gollerin Maradona Devrinden Sonra Azaldığını Düşünüyordum Ama Pes 2008 de Tekrar Başladı Bu Dönem
Şikayet | Alıntı Yaparak Cevapla | Hızlı Cevap Yaz
Bugün, 06:42 #26
R2.ZephyR
bı arkadas oyun bıraz hızlıydı mhz ayarlarıyla ılgılı nasıl duzelttıgını anlatabılırmsın?