Pes 5 ten sonra çıkan 2 oyun, pes 6 ve pes 2008 fiyaskodan başka bir şey değildir.Gerçekçi skorlar alıyoduk o oyunda en azından ve onlineda o zamanlar 512 kbps olan bağlantımızla sorunlarımız bundan daha azdı.Konami pes 5 e grafik kalitesi ekleyerek bu oyundan 100 lerce kat daha gerçekçi bi oyun elde edebilirdi ama bence adamlar bizi soğutmak için çok çaba sarfediyor ve alternatifi olmadığı için şu an sinir krizlerine de girsek bu oyuna katlanıyoruz.Pes 2009 dan da umutlu değilim artık :S