bence fatih terimin gelecek baskıları bi tarafa bırkıp tıpkı zamanında avrupada başarılı gs takımının iskeletini milli takıma taşıması gibi şimdi de fb nin nadir türk oyuncularını milli takımda banko oynatması gerekir... özellikle ş.l deki 4 maçı baz alırsak gökhan gönül-volkan-aurelio-vederson banko oynamalı yasin-deniz-semih te kadroda bulunmalı.... öünkü bu8 oyuncular şu anda çok formda artık mazisindeki başarılara bakarak oyuncu seçmeyi bıraksın terim...