Volkan: Çok iyiydi. Hatasız oynadı bütün hava toplarını aldı.
Gökhan Gönül: Müthiş yetenek. Allah nazardan saklasın.
Yasin: Hata yapmadı. Risksiz oynadı.
Edu: Yasin'le iyi anlaştı. O da iyiydi.
Carlos: Bu adam uzaylı :)
Kazım: Ayağında çok fazla top tutuyor. İlk golde çektiği şut muhteşemdi.
Aurelio: Bu maçta Psv'li seyircilerin nefretini ve sövgüsünü aldı desem yanılmam sanırım.
Deniz: Takımda fazla sırıtmadı. Hatasızdı diyebiliriz.
Alex: Konuşmaya lüzum yok sanırım. Semih'e müthiş bir asist yaptı.
Vederson: Alex'in sakatlığında kornerleri o kullandı. Fena sayılmazdı. Carlos'tan öğrenecekleri var.
Semih: Bugün herkes gibi o da kendini aştı. Uzaktan çektiği şut müthişti.
Ali Bilgin: Oyunda olduğu sürede iyi top sakladı.