Pes 2008 türkçe spiker şubat ayı içerisinde hazır olacaktır.Şuan çalışmalar devam ediyor.Kesin bir tarih herzaman olduğu gibi vermiyoruz.Çünkü herhangi bir aksaklık olması halinde spikerin çıkış tarihinde değişme olabilir.Bu arada
türkçe spiker yapmak için emek harcıyan başka kardeşlerim var sanırım,hepsine başarılar ve sabırlar diliyorum.Eminim güzel işler çıkartacaklardır.
Türkçe spikeri "sıkıcı" yada "gıcık" diye nitelendiren kardeşimin de üstüne çok gitmeyin...
O nerden bilsin ki ingiliz spiker "daha sıkıcı" ve "daha gıcık"...İlk defa türkçe spiker ile tanışan insanlar işin bu kadar ayrıntısını bilmediklerinden sadece duydukları ile ilgili yorum yapıyorlar,bu da normal aslında...
Pes 2008 için elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışacağım.
Herkese bol pesli günler dilerim.