Orjinal Mesajı Yazan: sesar
Arkadaşım boşuna başlama bence. Çünkü yaklaşık 70.000 tane ses dosyası var. Hasan mustan ilk zamanlarda çok zorlandı ama sonra rayına oturdu. Çünkü her sene üzerine yeni kelimeler oturuyor. Bu sene nasıl yapar onu bilemiyorum.
Dediğim gibi inanılmaz sabır isteyen bir iş. Ayrıca o kadar emeğin karşılığı sadece teşekkür. Ve mantıklı düşünürsek bu işten hiçbir kazanç yok. Sadece güzel bir çalışma çıkıyor ortaya...
Hasan Mustan da bunu çok iyi bildiği için bir pes sever olarak bu işi gönüllü yapıyor..
PES 2008 Türkçe Spiker Çalışmaları Başladı!
--------------------------------------------------------------------------------
Pes 2008 için türkçe spiker çalışmaları başlamıştır!
Bu konu altında sizlere,spiker ile ilgili olarak yaptığım tüm çalışmaları adım adım yazmaya çalışacağım.
İlk olarak 230 adet ingilizce-türkçe çevirisi yaptım.Bunların 100 e yakınını seslendirip oyuna ekledim.Ses tonlaması olarak"telefondan gelirmiş gibi bir ses değil" daha çok gerçek spikerlerin kullandığı mikrofonların ses tonunu yakalamaya çalıştım.
Toplamda,ingilizceden türkçe çevirip seslendirmem gereken 16.000 küsür dosya var...
Tekrar yeni haberlerle birlikte olmak dileğiyle
HASAN MUSTAN
not alıntıdır