boş tartışmalara gerek yok arkadaşlar..hep aynı yere dönüyoruz tartışıpta..
sonuç olarak herkezin ortak olduğu noktalar var:
*oyunda grafikler çok iyi olduğu için çoğu kşinin kran kartı yetmiyor ve lowda oynamak zorunda kalıyor..ve lowda hatalarla dolu.sanki konami zorla ekran kartı aldırmak için bunu bilerek yapmış gibi....
*oynanabilirlik pes6dan iyi değil ama gerçkçilk biraz daha iyi gibi..mesela pes6 da master lig oynarken çok büyük zevkle saatlerce oynuyordum şimdi 2-3 maç sonra sıkılıyorum o da grafikleri güzel diye..
*oyun çok kolay gibi süratli bir adamla defanstan topu alıp tsubasa oyunu gibi gol atmak mümkün..:)
*master ligde beklenen gelişme olmaması da büyük hayal kırıklığı yarattı
*fifa konusuna hiç girmek istemiorum çünkü fifa o kadar basit bi oyun ki pesin ölüsü bile fifayı ezer..
bu yazdıklarım benim ve çoğu kişini ortak görüşüdür..