Orjinal Mesajı Yazan: cabbardundar
Sende çok boş okuyorsun galiba dostum. Benim anlatmak istediğim asıl konu içerikti. Oynanış değil! O konuda sadece küçük bir yorum yaptım. Sen onu bulup cevaplamışsın. Oyunu oynamayan sensin galiba. Çünki bir anti tezin olsaydı, bu yazıya içerikle ilgili bir cevap yazardın.
Sana Ancak yuh Diyorum, Forum Sayfaları Hataların İspatlarıyla DOluyken Sen Hala Antitezden Bahsediyorsun :D Sana Sadece Oyunu Oynamıyor Demiyorum Ayrıca Forumuda takip Etmiyor Diyorum, Sen Şimdi bana 3. Bi hesaptanda Cevap verirsin :) Boş Konuşma Boşşşşşş İçerik Miçerik Demedin Direk Oyunda Hata Mata Yok Diyorsun Yukarıya Bak Kimse Kör Değil herşey Ortada, Bende Diyorumki Sana Oyun Hata DOLU !!!!! Anti Tez Mi İstiyon ? Forumdaki Konuları Takip Et Görmek İstediğini Görürsün !!!!! Ayrıca Bi Futbol Oyununda Oynanabilirlik Önemli Olmadıkdan Sonra Napayım Gerisini, Gider Grafiğin Kralı Fifayı Oynardım... İçerik Miçerik İlgilendirmiyor Beni, İçerik Grafik, Cart Curt Herşey Fifadada Var Biz Pesi Oynanabilirlik Yönünden Seviyorduk Ama Ne yazıkki Oynanabilirlik berbat... Sen Hala Benim yazdıklarıma Abuk Sabuk Cevaplar Vermekte Özgürsün Sana Kolay gele....