0zan Orjinal Mesajı Yazan: cangele9 kanka bana atarmısın yada link ekle turf özellikleri: desen:logosuz olan tip:necoise şekil:11 burada yayınlamamda sorun olmaz heralde?
cangele9 Orjinal Mesajı Yazan: ozanyilmaz Orjinal Mesajı Yazan: cangele9 kanka bana atarmısın yada link ekle turf özellikleri: desen:logosuz olan tip:necoise şekil:11 burada yayınlamamda sorun olmaz heralde? yok olmaz
cangele9 Orjinal Mesajı Yazan: ozanyilmaz Turf makeri aç oradan 128 X 128 Olana load de sonra benim attım resmi oraya koy. olmadı
tcan Benim pek hoşuma gitmedi ! Niye; Tamam Beşiktaş amblemi güzel olmuş. Ama ortada Türk Bayrağı var. Niye böyle birşey söyledim ; Türk Bayrağı'na basılmaz . Türk Bayrağı hiçbir zaman yerlerde olamaz. Emeğin için teşekkürler ...
BLACK EAGLE5 VALLA BJK ÇİMLERİ SÜPER OLMUŞ ELİNE SAĞLIK DOSTUM TEZAHURAT YAMASI YAPABİLİRMİSN ?YAPARSAN BJKNİN GÜNCEL TEZAHURATLARINI İÇEREN BİR YAMA HARİKA OLUR VALLA
BlackEagle92 yaparım da sound master cıkmadı daha tezahüratlara gelince güncel tezahüratlardan yapaarım
blueblood baştan söyliyim beşiktaşlıyım..ama doğrucu olmak gerekirse madem yama yapmayı biliyorsunuz enerjinizi daha orijinal birşeyler yapmak için harcayın böyle saçma sapan gerçekle ilgisi olmayan şeyler hiç hoş olmuyor bence ama emeğe saygımızda var yinede yaptığın için sağol yorum istedin yaptım bjk tezahuratları olursa çok süper olur