BlackEagle92 Değişik bi çalısma oldu:D Umarım beğenirsiniz.. işte link: http://www.sendspace.com/file/v04tf6 bu da ss:
BlackEagle92 saahanın içi beyz oluo da kenarları normal kalıo ona da karlı diymeyiz ki:S aslında kenarlar da oluo da ben bilmiom nasıl oluo cm08 gerek herhalde
0zan Orjinal Mesajı Yazan: cangele9 logo fazla iyi değilde stad neresi Logoyu bilerek böle yaptım, oyun sırasında sahaya kazınmış gibi dursun die. Stada gelince Generic Closed Square style
0zan Fenerium yazılarını da Monkey dragon paketinin içinde Turf maker die bi program var onunla yapabiliyorsunuz. 128X128 saha kenarlarına resim koyuyor
cangele9 Orjinal Mesajı Yazan: ozanyilmaz Fenerium yazılarını da Monkey dragon paketinin içinde Turf maker die bi program var onunla yapabiliyorsunuz. 128X128 saha kenarlarına resim koyuyor kanka bana atarmısın yada link ekle turf özellikleri: desen:logosuz olan tip:necoise şekil:11