.Hakan. kardeş o tekniğini kimseye sölemio bu yüzden fm de geçemedim onu ama bu sefer inş fifa yamalarında geçecem onu:D
keko16 ya bu reklam panolarini 08 e nasil ve nereye aticaz.rarli dosyayi actim ama C/programfiles/08 yamalari cikiyo.