BlackEagle92 Arkdaşlar Beşiktaş Reklam Panoları... Kendim Yaptım.. Panodaki sponsorları remi siteden aldım... İyi Eğlencler! İşte link : http://www.sendspace.com/file/6erzhx
0zan Eğer benim açtığım Elektrikli panolar bölümünde yayınlarsan ikimizin de çıkarına olur. Sen bilirsin.
BlackEagle92 yok kardeş denedim olmadı bi de nasıl elektirikli pano efekti werdiğini sölersen sewinirim