kurdt Orjinal Mesajı Yazan: m0K0k0 bu herif bence çıkmıyo 8.0.1 yaması yüklü detabese large + 12 lig açık ama bu adam yok sorun bendemi :confused: 8.0.0 le oynadığım için tam bilemiyeceğim.Yanlız olsa bile almaya değmez sıradan bir oyuncudan farkı yok 8.0.1de ;)
Dong Fangzhuo Orjinal Mesajı Yazan: Batuhanry Orjinal Mesajı Yazan: m0K0k0 bu herif bence çıkmıyo 8.0.1 yaması yüklü detabese large + 12 lig açık ama bu adam yok sorun bendemi :confused: 8.0.0 le oynadığım için tam bilemiyeceğim.Yanlız olsa bile almaya değmez sıradan bir oyuncudan farkı yok 8.0.1de ;) Demek ki kazayla yapılmış.;)
RetRo_80 aaritaloya laf söyletmem arkadaş kazayla falanda değil ben 8.0.1 versiyonunda oynuyorum 15 gol attı ve 7.50 puan ortalamassıyla oynadı ayrıca 7 asisti var ve 1milyon ytl ye almıştım 30 milyon ytl ye man citye sattım lütfen kazayla falan deyip adama çamur atmayın
seymen37 Orjinal Mesajı Yazan: Batuhanry Ara sıra demeyelim bence..:) CM 3-4 oynadıysan bilirsin Anatoly Todorov vardır.Onu ilk alan yaşadı :) İşte buda öyle oyunun EFSANElerinden yani..;) Yorumun için saol ..;) Bide Kakalov vardı.Litex Lovech te oynuyodu Bulgar liginde.1.5 milyon dolara almıstım 2 sene sonra Romaya 25 milyona satmıstım.Todorovda o takımda ikisi yanyana oynuyordu.
Tearaway bende kötü çıktı bu adam ya nedense oyunda hiç bi yama yok yani öle abarttığınız gibi 20-30m tekliflerde gelmio 3.sezondayım
Hqmi Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway bende kötü çıktı bu adam ya nedense oyunda hiç bi yama yok yani öle abarttığınız gibi 20-30m tekliflerde gelmio 3.sezondayım hangi takım
Venom Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway bende kötü çıktı bu adam ya nedense oyunda hiç bi yama yok yani öle abarttığınız gibi 20-30m tekliflerde gelmio 3.sezondayım Hangi versiyonda oynuyorsun? 800 mı 801 mi?
Venom Gerçekten anlamak mümkün değil be Arda. Her oyunda süper olan bu oyuncu nasıl olmuş da sende kötü çıkmış, neyse uyum sorunu yaşıyordur diyelim belki açılır ilerde.
D.V.S 7 Ben de Mika Aaritalo'yu aldım Galatasaray'a performansı 2.sezonda acayip arttı. Avrupadan teklifler geliyor...
ngn ben de 2. oyunumda galatasaraya aldım abilitiyleri cok dusuk ayrıca forvet degil kanat olarak cımıs ozellikleride cok kotu. ilk maclar da ne guzel atıyordu simdi kustu sanki napcam bu adamla ilerde gelisirmi acaba. ozellikleri de 1. sayfadaki ozelliklerine -3 ile -4 arası