ben bu adamı aldım çok iyi oynadı 2. sezonumdayım forvete gökhan ünal ve mehmet yıldızı bedavaya getirdim ümit karan la necati ateş de duruyor onları da henüz satamadım bi de özgürcan olunca ne yapacağımı şaştım AARİTALO yıda forvet oynatıyodum sezonun başında man city 30 milyon YTL lik teklif yaptım SATIYIM MI BEYELR YARDIM EDİN
(not:1 milyon ytlye almıştım)