AlkanBy_Desing arkadaşlar ben böle yaptım ilk impotları vs.leri sonra oyunda sysem file war anlayın işte çıkışın üstündeki sistem verisini yükle deyin load deyin sona succesfuly der ve hazır işte kesin çözüm budur ve sonnaokta
ceza8061 arkadaslar ben forma yamasını yaptım ama yamayı yapmadan oncekı master lıg acmıstım normal mac yaparken cıkıyor fakat master lıg de cıkmıyor bu durumda ne yapabılırım.