AzRaEL_18 Aarkadaşlar eklenen formaların oyunda çıkmaması bende de oluodu option fileyi sildim öle girdim oyuna çıktı bende denedim oldu yapamayanlar option fileyi silsin çıkıon kesin çösüm ...
AzRaEL_18 evet orası kötü oldu işte isim düzeltme yaması felan gidio işte kötü oldu böle olması ama napalım işte çözüm bekleyene kadar idare edicez
d.guenduez Yoo iftira değil kaç kere yaptım olmadı kesin çözüm değil demekki zaten saçma abi tüm ayarlar gidiyor forma ugruna
AzRaEL_18 adamım olmadı diosun ama kendi adına konuş, doru olmadığını düşünüosan burdaqi adamlar yalan sölemio yhani dimi ben denedim oldu kesin oluo çünki belki sen yanlış bişe yapmışsındır ondandır
kuruyükgemisi ben unnamed_27 dosyasını eklemedim ondan olmadı daha sonra ekledim ve sorunsuz yani bu yöntem doğru
cimboom Orjinal Mesajı Yazan: c_as17 ben unnamed_27 dosyasını eklemedim ondan olmadı daha sonra ekledim ve sorunsuz yani bu yöntem doğru yaa benimkinde olmuyor bu unnamed_27..sen nereye ekledin onu
slymanoz eskiden hepsi bi option filesin içindeydi şimdi hepsini ayırmıslar artık option sadece grafik,ses vb ayarları kapsıyor düzeltmelerin hepsi editte toplanmıs malesef
AzRaEL_18 Orjinal Mesajı Yazan: slymanoz eskiden hepsi bi option filesin içindeydi şimdi hepsini ayırmıslar artık option sadece grafik,ses vb ayarları kapsıyor düzeltmelerin hepsi editte toplanmıs malesef evet yha kötü oldu ama inş kitserver forma olayını çöser böle giderse kötü olur valla