Fenerbahçe bu sezonun en kötü futbollarından birini oynadı.Saman alevi gibi 1-2 atak dışına hucum yapamadı.Attığı 2 golde duran toplardan geldi.Deivid sahada Fenerbahçe adına TEK iyi futbolcuydu.Zaten bir gol attı diğerinide attırdı.O olmasaydı Fenerbahçenin bu maçı kazanması mucizeydi.
Buna karşın beşiktaş çok iyi oynamamasına karşın , karşısında tel tel dökülen Fenerbahçe karşısında çok net pozisyonlar buldu.Bobo ve Batuhan , egoistlik yapmasalardı en az 2 gol daha atarlardı.
Son dakikadaki pozisyonda ofsayt yok , faul var.Yan hakem ve orta hakem bu pozisyonu doğru yorumladı.Hakem artniyetli olsa maçı 5 dakika uzatmazdı zaten.3 dakika uzatır bitirir kimsede bir şey demezdi.Bu pozisyonun tartışılmasının sebebi hakemin maçı 5 dakika uzatması ve Fenerbahçeli oyuncuların pozisyona devam etmesiydi.
Bunun dışında deividi ikinci sarıdan atabilirdi.Ama atamadı.Maç vukuatsız geçsin diye bazı sarıalrı es geçti.Ama son dakikada bomba elinde patladı.İşin komik tarafı doğru karar verdiği pozisyondan ötürü başı belaya girdi.Yanlış yerde , yanlış zamanda olmak gibi bir şey oldu.
Şunu net bir şekilde ortaya koyalım.Hakem o pozisyonu devam ettirse (ve düdük çalmasa) , pozisyon gene gol olacak bu seferde Fenerbahçe yönetimi maçlara paf takımı ile çıkacaktı.
HAKEMİN KURTULUŞU YOKTU.Ne karar verirse versin YANACAKTI.