Ben bir fener taraftarıyım ama BJK ya da hak veriyorum özellikle bu sene ligin başından beri fedarasyon ve hakemlerden çekmedikleri kalmadı. Futbol tarihine geçecek hakem hataları hep BJK maçlarına rastgeliyor. Bu durum
yarın da bize olabilir hakemler konusunda fedarasyon bişeler yapmalı hakem yorumları çok hatalı bu sene. Bugün kü
maçın hakemi de baya bir dinlendirilmeli BJK nın da paf takımıyla oynama kararı doğal olarak bir protestodur kimse
kimse yi dinlemiyor herkez bildiğini okuyor, hakem kararlarında bir paralellik yok ligde. Bu durum futbolun kalitesini de engelliyor. BJK nın paf takım protestosunu gönülden destekliyorum.