Orjinal Mesajı Yazan: fbkanerfb
2 VERSİYONU ÇIKICAK MI
Eğer 2008 e kadar çıkmazsa benden artık umudu kesebilirsin. 2008 den sonra fifa yamalrına bir süre ara vericem. Zaten o zamana kadar da çıkarsa bu forumda ya da yeni bir başlık altında yayınlarım. Ayrıca v1 de ne gibi eksikler olduğunu söylerseniz 2 için daha kaliteli çalışmalarda bulunurum. Şu ana kadar söyledikelrinizi dikkate alarak biraz daha iyi bir çalışma var ama onu fark edebilmek kolay değil. Ama dediğim gibi 2008 e kadar çıktı çıktı yoksa benden umudu kesin, anca ce11at'a rica ederseniz o yapabilir belki...