0zan Orjinal Mesajı Yazan: Cassio de Lincoln biz kendimiz paint resim yapsak ta koysak olmaz mı? Tam olarak nei kastettiğini anlamadım ama bu prog ile istediğin resmi pano olarak atabilirsin. Fakat ölçüleri tutturman lazım...
0zan Orjinal Mesajı Yazan: fbkanerfb FENERİN AYRI RESİMLİ GS NİN AYRI OLSA BİDE OYNASA Hareketli resim sadece gif ile yapılıyor oyun da gif resimleri kabul etmiyor malesef.
emre_fb_58 Orjinal Mesajı Yazan: ozanyilmaz Yamayı hareketli yapmaya çalıştım ama oyuna koyamıyorum belki sizlerden biri bunu başarır. Çünkü program gif resmi kabul etmiyor olacağını da sanmam. Yaw ben yaptım ama sadece DenizBank reklamının olduğu bölüm çıkıyor :S
0zan nasıl sadece denizbank çıkıyor. Oyuna gif resim mi koydun. Yoksa benim yaptığım yamadan mı bahsediyorsun?
0zan Orjinal Mesajı Yazan: cangele9 emreninki çok süper olmuş aktarabilirseniz çok iyi olur Onu zaten ben yaptım üstteki yazıma dikkat edersen
.Hakan. Orjinal Mesajı Yazan: cangele9 emreninki çok süper olmuş aktarabilirseniz çok iyi olur gif i kastediosan ozan yaptı ozan msn e gel:D
cangele9 Orjinal Mesajı Yazan: ozanyilmaz Orjinal Mesajı Yazan: cangele9 emreninki çok süper olmuş aktarabilirseniz çok iyi olur Onu zaten ben yaptım üstteki yazıma dikkat edersen pardon çok güzel olmuş ozan
0zan önemli diil ama oyun gif resim kabul etmiyor. Oyuna gif atabilecek bi prog varsa paylaşalım. Böylece daa ii işlere imza atarız.
emre_fb_58 Orjinal Mesajı Yazan: ozanyilmaz nasıl sadece denizbank çıkıyor. Oyuna gif resim mi koydun. Yoksa benim yaptığım yamadan mı bahsediyorsun? Yamayı dedim ama hallettim sorunu kardeş.