256MB olması çok iyi oldugu anlama gelmiyor arkadaşım
Çoğu kez buna kanıp Ekran Kartım 256 benim deyip geçinen çok var ama 256 olması hiç te önemli değil
3.PLANDA önemlidir RAM'i
Benim Kartım 320MB nVidia 8800GTS
256'da Mediumda bile kasarken sende ben 1680x1050 çözünürlükte 16:10 biçiminde herşey full AA 16xQ herşey nvidia control panelden acık oynayabiliyorum hiç kasmadan o yüzden normaldir yani
Eğer ki ben high oynayacagım diyorsan
nVidia olarak 8800GT-GTS 8600GTS 8400GTS ATI olarak HD2600 HD2400 HD3870 kartlarından biirni al