arkadaslar,isterse ekran kartınız 512 değil 1 milyar mb olsun,islemci,ram,anakart yetmedikten sonra nafile,4 parcanında iyi olması gerekiyor oyunu 1024 high oynamanız icin,low veya medium oynarsınız belki ama o zamanda oyun bambaska bir hal alıyor,adamlar ya high oynayın yada hic oynamayın gidin baska birşey takılın demek icin yapmıslar oyunu resmen,high oynayınca inanılmaz oluyor oyun ve grafikler