henryburak ya abi bn 5-10 atarım ı saka yaptım bide saka oldunu nasıl anlamısoz ama sponsor olsa bizde de cıkar böleleri bnce !
KennyOii Orjinal Mesajı Yazan: LuNaT1C Orjinal Mesajı Yazan: serkan_1905 beyler bana da şu yolu gösterin nssıl oluyo adam bundan para kazanıyo bende progamer olam.... Tabi abi yarın işe başlayabilir misin? önce cv görelim daha önceki iş tecrübesi neymiş.