fb_alpi arkadaşlar editten teams sora takımı seç (forması lisanssız olan) strip de kit marking e gir yanında zaten (fotograf olmalı) sora ordan data de pc ndeki resmlerm dosyasından istedigini at ama ben diim ne yuz eklemek ne de forma eklemek (editten) gusel diil :s:s
d.guenduez Yakında kitserver çıkar zaten bu kadar şeye gerek yok , kit marking filan falan çok istiyorsanız GGS kullanmayı deneyin gerçi o da baya zor hiçbişey anlamıyosun açınca :D
attack64 **Bu Inglizi Takimlarinin LOGOlari diye birsey indirdim. Game Graphic Studios diye bir Programla actim, ama birsey olmuyor. Ne ayak ? Ne yapmam lazim. Import diye birseyler yok o Programda...**
ccansin Orjinal Mesajı Yazan: avel knouya cevap wericeğinize geyik yapıyosunuz.adamın topiğini ne hale soktunuz.. ne demek istedinnn???