Aslında yapamama değil.Vsync kapalı olsun.Çözünürlük 800x600 olsun.Ekran kartının mutlaka ayarlar vardır performansa yarlı olsun.256mb fx5500 ile mediumda dediğim biçimde biraz kasarak oynuyorum.Yani programın faydası oldu.
Örneğin senin sistemdeki çözünürlüğünde 75hz iken bu oran oyunda olmuyordu 60 oluyordu oyunda.İşte program sayesinde refresh lock yani tazaeleme oranı kilitleniyor/sabitleniyor anladığım kadarıyla.Oyunda da sistemindeki tazeleme oranı oynı oluyor.Bu şekilde daha faydası oluyor.