Arkadaşlar kasılma için kesin çözüm!!!!
refreshlock programını indiriyoruz,ztn 200kb bişey,daha sonra genelde standard olan 32BPP 1024*768 i bulup,75Hz yi seçiyoruz.yukardan refresh overriding on u işaretliyip,advanced'a girip run this program windows boot diyoruz ki windows her açıldığında bu programda otomatik açılsın.daha sonra oyunun options'ından vsync'i kapayın veya açık alsın ve frame skip'i KESİNLİKLE açıyoruz..ve tadaa!!hem seyirci,frikik vs animasyonları normal hızda,hemde ceza sahasındaki ölümcül kasılma yok..arada 1-2 snlik frame atlamaları olmuyor değil,ama patch gelene kadar idare ediniz artk ;)
Refreshlock programı : http://rapidshare.com/files/14760094/refreshlock_csadasi.com.zip
ALINTI: http://forum.donanimhaber.com/m_15114271/mpage_90/key_/tm.htm