ScRyedd Pes 2008'i almayın arkadaşlar ona o vereceğiniz parayı gidin WinningEleven2008'e Verin arasında hiç bir fark yok tek fark var oyun hiç takılmıyor kaç maç yaptım ve 1 tek takılma yok .. %100 Garanti'dir arkadaşlar W2oo8 aLmanızı tavsiye ederim.
Hayko_777 Orjinal Mesajı Yazan: KocumVolkan evet konaminin sanki 1 nisan şakası umarım çözülür... PS3 1 Nisan'da çıkmadı ki :)....