ancak mfaktas arkadaşın anlattığı çözüm çözünürlüğü 720p'ye düşürüyor, full hd bir televizyonunuz varsa daha kötü bir görüntü almanıza sebep olur.
bu sorunda konaminin hatası var ancak, ps3 teknolojisini tam bir kapalı kutu gibi gizleyen sony'nin de rolü var bu işte.
oyunun xbox360 versiyonunda aynı grafiklerle hiçbir takılma yok, ancak ps3 xbox360a göre neredeyse 3 kat daha güçlü donanıma sahip. çünkü microsoft konsolla yapılabilecekleri çok açık biçimde ortaya koyuyor.
ancak sony amaçsız biçimde teknolojisini gizliyor ve oyun yapımcılarının ilerlemelerini baya bir yavaşlatıyor. ancak 1 yıl içinde tamamen bu sorun aşılmış olacak ve ps3'ün o gerçek harika performansını göreceksiniz :)