Orjinal Mesajı Yazan: crdsa
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Batuhanry
Ya maçlar güzelde, ss ler sadece bendemi gözükmüyor anlamadm valla:S :)
sslerin adresleri kendi bilgisayarından da ondan gözükmüyor.
Hahah şimdi gördüm :)
Can abi; Alt+F9 yap ss ler belgelerim/sı/fm 08/screenshots a gitsin ordan http://imageshack.us/ e upload et ondan sonra buraya koy resimleri ;)
*Belgelerim/SI/Fm08 bölümünde screenshots klasörü yoksa sen oluştur ;)