saol güzel olmus, benim gibi bi adam yedek otururmu ama yaa, hehe neyse saka saka herse kendine göre ayarlar zaten, baksana ben yazdigim gibi resim göndermeyi planliyomda gönderemessem saviola tarzi biseyler yaparsin ya yüzüme arkadas
EDIT: bide ayakkabilarimi bidaki versionda beyaz yaparsan sevinirim, simdi aklima geldi bunu rica etmek :)
EDIT2: benim PES almanca oldugu icin "Stamina"yi baska bisey sandim 69 dedim meger kondisyonmus kardes zahmet olmassa bunu bi dahaki versiyona 86a cikarabilirmisin, cünkü ben kolay kolay yorulmam...kusura bakma ya bende baya bisey istedim