Alexander

Batuhanry

crdsa

Denizimo

ghost rider ua

_SaRiCehEnnEm_

S.C.H.A.T

sendersonamca

Venom

Lütfen söylemeyenler saç şeklini de söylesinler, herkesin aynı olunca güzel olmuyor :D
Kimsenin yüzü pek benzemediğinden yüzden çekmedim ssleri :D Fotoğrafları editten geçirince renk uyumsuzluğu oluyor. Ondan dolayı yapmadım. Sadece Burak(S.C.H.A.T)'ın yüzünü değiştirmiştim, onunkini normal yapmayı unutmuşum ikinci versiyonda düzeltirim. Oyundan bakabilenler yüzü build yapıp ordaki seçenekleri söylerse daha farklı ve güzel olur.
Orjinal Mesajı Yazan: Batuhanry
Ozan 4lü defansda beni sağbek e çek ;) Güzel yapmışsın tebrikler dostum ;)
4lü defans yapınca orta saha boş kalıyor ondan 3lü defans yaptım.