Orjinal Mesajı Yazan: BeST_7RonaLDo
Kadronda tutugun ve takımdan gönderidğin oyuncular özellike maxi çok hatalı. başarı elde ediyorsun güzel hoş ama benim mantıgıma tamamen ters kendi kadromu ve taktiğimi koyayım buraya. Ayrıca İgnacio Camacho'yu satman büyük bir yanlış 20 milyon euro teklif geldi ama satmadım süper bi adam olcak o. ( daha 2. sezonun başındayım ben )

kardes oylede maxi yle aynı mevkiide oynayan 2 adam daha wardı(simao,cleber santana) ve takıma bazı gencleri katabilmem icin paraya ihtiyacım wardı o yusden sattım mrk etme elimde camacco gibi 4 5 adam daha war onları özellikle satmıyorum :)
bu arada kardes jose reyes yedek otururmu ya bende sol acık oynatıyorum müthis asistler yapıyo ve cogu zaman kurtarıcım oluyo;)