arkadaslar 1 sezon oynadıgım at.madridle ligi 4. bitirdimm,uefa da yarı finalde palermoya elendim.
ama transferler benim düsüncemle iyi oturdu takıma
kadroma bakın.. yorumlarızını ve önerilerinizi bekliyorum..gencleride asagıda belirtcem




ADI:Henri Saivet
YAS:17
UYRUK:Fransız(AB)
DEGER: (oyun basında serbest,sadece tazminat 500K)
ayrıyeten,
Georginio Wijnaldum
Genero Zeefuik
Juzy Altidore(b takımda oldugu icin gözükmüo)
bu oyuncular cok ucuz bazılarıda serbest ve cogu büyük klüb su an benden 3 oyuncuyuda istiolar ama vermiyorum ilerde büyük yıldız olacaklar oynayanlara özelliklerine bakmadan almalarını tavsiye ediyorum...
ama mutlaka yorum yazın :)