bulkane Orjinal Mesajı Yazan: DJKaAaN95 yav bı hıgt mıgt nerden yarlanıyo ben bilmiyom C:\Program Files\KONAMI\Pro Evolution Soccer 2008\buradaki "Settings" dosyasından kalite,çözünürlük..vs ayarlarını yapabilirsin.
ozankaraman arakadaşlar hadi medium high yapın düzelir diyosunuzda öle yapınca oyun kasıyo bencede bi seyirci yaması lazım
cruel_bjk :confused: Kardeş ben high yapamıyorum medium da olmuyo high ve medium seçeneğine tıkladığımda"The Settings cannoct be reflected due to video card's specifications diyor bende hiç bir şey anlamadimki nasil yapacağiz.:confused:
Kezman_batu9 Arkadaşlar selam öncelikle ekran kartınızın high ve medium detailleri desteklemediginden bu tip hatalar ve uyarılar alıyorsunuz. mediumda oyunu açıp kasanlar da aynı bende oldugu gibi gene ekran kartı ve ram yetersiz kalıyor işlemciniz iyi olsa bile. low detail de seyirci yok kamera geç kalıyor vs. oyuncular pas hatası yapıyor... tüm bunların giderilmesi için yama bekliycez yada sistem yeniliycez.
osi_alex Pes 2008 Seyirci Yaması Yani Medıum Yapma Yaması İçerde Gel Bak Arkadaşlar bu konya gelin ben paylaştım deneyin bi
fb_osi Bu vereceğim adreste var. Üye olmadanda programları başka biryerden indirip resimdekileri aynen yap. www.türkçespiker.com Bu adreste var
ufuk81 ya arkadaslar bende 256mb geforce fx5500 var ama medıumda fena kasıyo nedendırkı budamı desteklemıyo