Muzzi_21 arkadaslar ben gaziantepden mustafa bugun pes 2008 aldım cok begendim fakat seyirciler demodaki gibi yoq bunu duzeltecek bir yama var mı beni bilgilendiriseniz sevinirim simdiden tskkrler..
Vortex Oyunu Low da acarsan gozukmez sistemine gore acmayı dene aksi halde Bekleyip Yama Cıkmasını Bekleyeceksin Arkadasım
aslan4 Orjinal Mesajı Yazan: erhanerhanerhan hıgh da oynarsan taraftarlar gozukuyor kardes bende high olmuor hata verior bunu nasil düzeltirim?? video cartin fealn yazior sorunda... bu nasil cözülür:(
1639emre ya arkadaslar yardim hata veriyoru the setting be the video cards specifications diye medium nasil
bulkane aslan4,High de olmadığına göre ekran kartın yeterli desteğe sahip değil.Ekran kartında en az 256MB bellek ve pixek shader 3 desteği gerek.Sanırım ekran kartını değiştirmen gerek High için.
_M e E r t y z_ **Açsa bile high mode kalitesini sağlamaz.High mode kalitesi için grafik yaması lazım ve umarım öle bi yama için herangi bi çalışma vardır.**
_FT_9 Orjinal Mesajı Yazan: erhanerhanerhan hıgh da oynarsan taraftarlar gozukuyor yav bı hıgt mıgt nerden yarlanıyo ben bilmiyom
amavista slm arkadaşlar dikkat ettimde ps2 ve pc deki pes oyunları arasında çok fark var oyun kalitesi olsun ses kalitesi olsun ps2 daha hoş acaba ps2 deki seyirci tezahüratlarını pc ye yükleme şansımız varmı cvp verirseniz çok sevineceğim ya:(
fatih911 kitserverdan seyircileri açamazmıyız(lowda) veya çimlerin kesiminin belli olmasını sağlayamazmıyız
kadirak high olmamasının sebebi kitserwer olmadığı kitserwer indir pes 2008 in içine at kitserwere gir içinde setup var gir ona install olay bitmiştir