bulkane pman_714, hata resminden anladığım; PES 2008.exe ve settings.exe dosyaları salt okunur durumda.Bu dosyalara sağ tıklayıp Salt Okunur işaretini kaldırın uygulayın tamamdır.Bir başlıkta daha aynı sorunu yaşayan arkadaşlar vardı.
bulkane İndirdiğin dosyayı rardan çıkarıp klasörü olduğu gibi oyunun yüklü olduğu konuma kopyalayacaksın. C:\Program Files\KONAMI\Pro Evolution Soccer 2008 in içine.. C: de yüklü olduğunu varsayarsak böyle.
saydam bu konudaki cahilligimi bagışlayın bunu ekledigimizde bize nsıl yani neleri yaparak ne faydası olacak
bulkane Kurduysan tamam.Kitserver klasörüne girip install ı yaptın sanırım pes 2008 ve settings exe leri için.Başka ek bir kurulumm,dosya vs yapmayacaksın.Oyununa girip oynayacaksın.
blackcurse şimdi şöyle bi durum var: ben bunu mediumda kasmadan oynayamadıktan sonra kitserver beni mediumda oynatsa nolcak? ne karım var bu işten?
bulkane Orjinal Mesajı Yazan: wasd1991 BU PROGRAM NE İŞE YARIYOR Kİİ Oyununa forma,top,oyuncu yüzü,saçı,stadyum vs eklemeni sağlıyor.Yani çok gerekli,işe yarayan bir eklenti diyelim.