ersanmartin Evt beyler önceki 7.0.0c nin sorun çıkardığını anlayınca 7.0.0 d versiyonu çıktı İşte Burdan
Exvision Bunlarda işin şeyini çıkardılar afedersiniz ama. Ne bu böyle hergün kitserver :) Teşekkürler ama paylaşım için.
ersanmartin Orjinal Mesajı Yazan: Exvision Bunlarda işin şeyini çıkardılar afedersiniz ama. Ne bu böyle hergün kitserver :) Teşekkürler ama paylaşım için. haklısın valla hergün yeni versiyon :D
pman_714 Ya bunu attım PEs 2008 klasörüne installa basınca game.exe error cart curt şeklinde hata veriyor :s
ersanmartin Orjinal Mesajı Yazan: pman_714 Ya bunu attım PEs 2008 klasörüne installa basınca game.exe error cart curt şeklinde hata veriyor :s Aşağıdaki gibi üst tarafta PES2008.exe nin yerini göster alttaki tarafada settings.exe yi göster
pman_714 Öle yapıyorum zaten kitserver klasörünü PES 2008 klasörüne attım installa bastıgım zaman game exe fln fln hata veriyor..
ersanmartin Orjinal Mesajı Yazan: erhan1453 harıka oldu sorun vermedı grafık sorunu da haloldu tavsıye ederım bak bu arkadaşın olmuş sende niye olmadı anlamadım :confused:
pman_714 Anlasam :S Bir türlü olmadı hem high yapamıyrum hemde çözünürlüğü 1280x1024 yapmam lazım, demo yaması full de olmuyor nedense ...
sshady2 bu versiyon benim sayemde çıktı sayılır juice a ilk mesajı ben attım kitserverda sorun olduğu ile ilgili:D
kazmavs Orjinal Mesajı Yazan: ersanmartin çünkü 4 kişiye kadar oynama demoya eklenebiliyo sadece o zaman bekliyors yamasını
AzRaEL_18 adamım istedeğin kişiliq oynarsın baq setting de control ayarı var yha control 1 2 3 4 die joystiq varsa control 2 yi seç ayarla 2 kişiliq oynarsın öle oluo