pman_714 sorunlumusun sen ekran kartım onboard fln değil,nerenden uyduruyosun.. 6600GT ekran kartım var...
bulkane Arkadaşım hata ile ilgili resme baktım. PES 2008.exe ve Settings.exe dosyalarının özelliklerine bir bak derim.Salt okunur olabilir.Öyle ise salt okunur işaretini kaldır.
pman_714 Success dedi çok saol kardeşim :) High yaptım ve gayet de güzel çalışıyor ancak tek sorun çözünürlük hala en fazla 1024x768 oluyor =(
bulkane Ee sevindim.Olsun üzülme bende o kadar da yok oyunun tam sürümü olsa da rahat oynayamam.fx5500 256mb ekran kartım var:S Yama ile ileride çözünürlük sorununu da halledersin inş.
pctech ikinizin de kartıyla zaten high detail'de 1024*768 üstüne çıkmanızın imkanı yok, o şekilde idare edin arkadaşlar.