pman_714 Çözünürlüğü 1024x768'den yukarı yapmanın bir yolu yokmu.. Bir de benim kartım pixel shader 3,0 desteklemesine rağmen High seçeneğini seçemiyorum :S
Vortex Burdan indirebilirsin ARKADASIM http://soccercenter.net/forum/konu/94268/pes-2008-new-kitserver yuklemesi ise soyle oyunun yuklendiği KLASORE kiterser ı kalsor olarak at pes.exe nin yanına kitserver klasorune gir SETUPa bas Install a BAS
canki kardeş valla bilmiyom hata aşağıda bu hata çıkıyo kurulumu remove ettiğimde de bu hata çıkıyo yardımcı olursan sevinirim kardeş
canki kardeş setting değiştirilmiyo girerken hata veriyo low medium yapıyom girerken verdiği hatayı veriyo high dede aynı hata veriyo 128 Mb Intel(R)82915G/GV/910GL Express Chipset Family kardeş ekran kartım bu inşallah sen bulursun kardeş şu soruna çözüm
Vortex Tma modeli ne acaba burda bişe anlasılmıyo Intel se Markası eger Onboarddır ozaman acamazsın oyunu ancak sen yinede bi LOW da dene belki calısabilir
canki kardeş sorun düzeldi az önce kit server 700d çıkmış onu indirdim yükledim düzeldi.yinede yardımın için çok teşekkürler
pman_714 Ben kitserverı install edemiyorum hata veriyo.. High ı seçsem de 1280x1024 yapsamda oyunda bunlar işe yaramıyor
Vortex Hatayı bilmem gerek yoksa cozemem ss atabilirsen at veya ne oldugunu yaz buraya bakarım ben Kardeşim