_SeLiM_07_ Bu Ne Yaw, Bi Oyun Oynucaz 100 Tane Patch Yüklüyoz, 50 Tane Ayar Çakıyoruz Anasını Satayım Her Formatta Oyun Yükledikden SOnra Bunları Tekrar Yapcaz Bu Oyun Tam Bi Fiyasko Olmuş
gencCANARY şimdi ben bunu yaptım face ekleyince mecburen kolu controller 1 diyorum ki face e resim ekleyebileyim.Klavyede zoom tuşu yok . Napcam
digiter selam.arkadaşlar. birimiz klavyeden birimiz gamepad den oynuyoruz.ama takımlarımızı editten taktik ayarlarını ilk 11 falan seçiyoruz ama 2 kişi oynarken bütün ayarlar geçersiz oluyor. bu save dosyası onun içinmi ?
eren_musti Orjinal Mesajı Yazan: ejderoo emeğine sağlık kardeş ben bu dediklerini yaptım da dili ben almanca yapıyorum saveliyorum kendim.ama oyuna tekrar döndüğümde ingilizce oluyor.bunu nasıl çözeceğim. onu oyunu kurarken yapcaktın
Vortex En Son Mesaj 7 Temmuzda Atılmış.. Konu Uplanmış gereksiz olarak 1.20 kurun gitsin uğraşmayın bununla